سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای بندگان خدا، برادر باشید ! مسلمان، برادرمسلمان است، به او ستم نمی کند، او را وا نمی گذارد و او راتحقیر نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ماه مجنون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ثبت نام برای زیارت مرقد حضرت زهرا (س)

به نام آن دیرخشم زود آشتی

و فاطمه و فاطمیه و آن یوسف گم گشته که باز آید به کنعان یک روز! نمی دانم امسال مهدی فاطمه زودتر خواهد آمد یا فاطمیه؟ شاید هم با هم آمدند که این البته زیباتر است! این روزها خودمان را آرام آرام برای سوختن آماده می کنیم، سوختنی برای ساختن، نه سوختنی برای ساکت نشستن ونظاره کردن و بهانه آوردن. اما اگر موعود وعده داده شده بیاید، باید به علی اقتدا کنیم. دیگر کسی حق ندارد صبح و غروب روضه بگیرد و روضه برود و گریه کند. صبح­ها تا شب حرکت و جهاد و مبارزه و جوشش و از نیمه شب تا سحر تهجد واشک و ندبه و دعا! صبح ها شیران عرصه نبرد و شب­ها مرغان هوایی مست خدا! دیگر باید اقتدا کرد به صحابی حسین و به شب و روز عاشورا! روزی چند بار یا ماهی چند بار یا سالی چند بار به 313 فکر می کنی؟ تو مگر شیعه نیستی؟ تو مگر منتظر نیستی؟ پس چرا اینقدر نا امید و خسته؟ برخیز! بایست! امیدوار باش! شاید تو همی یکی از همین 313 باشی! شاید تو هم عزیزی برای یکی از این 313 باشی! شاید تو هم خدمتکار یکی از این 313 باشی! برخیز! حرکت کن! فاطمیه امسال باید طرحی نو دراندازیم و جهانی معطر به انتظار منجی، محیا سازیم. بس کن نشستن و نگریستن وغصه خوردن را. فرش ها را بینداز، ریسه ها را آماده کن، آب و گلاب را حاضر کن که شاید قبل از این فاطمیه میهمانمان از راه برسد.   هر که تشنه زیارت حرم حضرت زهراست، بسم­الله. قرار ما جمعه 25 خردادماه 1386 سه روز پیش از روز شهادت ام الائمه حضرت زهرا سلام الله علیها. حرکت از قم، حرم بی بی حضرت معصومه سلام الله علیها، ساعت 12:30 دقیقه، 24 دقیقه پس از ظهر شرعی، که انشاءالله تا آن روز حضرت حجت ظهور فرموده باشند و مرقد بی بی معین شده باشد. ثبت نام برای هر محب وشیعه منتظری که آرزوی زیارت مرقد حضرت صدیقه طاهره را دارد، آزاد است. ثبت نام برای بیش از یک نفر و خانوادگی نیز مقدور می­باشد. هزینه سفر تا روز جمعه بصورت اقساطی به شرح زیر دریافت خواهد شد. لطفا به حساب شماره  ........100000000، حساب جاری خیر یره.... واریز فرمایید.

1-  از امروز نیت چهل روز دعای عهد هر صبح

2-  تقید به زیارت عاشورا و دعای توسل

3-  اصلاح اخلاقی خود طبق برنامه مدون شخصی

4-  حضور در دعای ندبه هر هفته

5-  روزی نیم ساعت با دیگران صحبت پیرامون فضائل ائمه علیهم السلام و یاد حضرت ولیعصر ارواحنا فداه

و...

در صورت تمایل در بخش نظرات ثبت نام فرمایید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مجنون ( جمعه 86/3/4 :: ساعت 8:18 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

محو در لطف خدا
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 31117
» درباره من

ماه مجنون
مجنون
هیچ از مجنون شنیده ای؟ کدام مجنون؟ مجنون لیلی دیگر! چه فرقی می کند؟ جزیره مجنون کش مجنون، قرارگاه پروازهمت و باکریها و هزاران مجنون دیگر. یا مجنون ادبیات، عاشق لیلی! واقعا چه فرقی می کند؟ من مجنونم! مجنون!

» آرشیو مطالب
بهار 1386

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب