سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! خردمند کسی است که با اندیشه ای درست و نگاهی دوراندیش، از آرای گوناگون استقبال کند . [امام علی علیه السلام]
ماه مجنون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» حضرت معصومه سلام الله علیها، بانوی قم (صاحبخانه)

به نام او

یک جمعه دیگر گذشت و آن دل دار نیامد

چو یار نباشد،‏ بگو بهار بر گردد         بهار من آن دم بود که یار بر گردد

گنبد مطهر حرم حضرت معصومه سلام الله علیها 

چند وقت پیش بود که اتفاقی یا غیر اتفاقی یاد روزی افتادم که گنبد جدید بی بی رو افتتاح میکردند. داخل حرم جا نبود و من بیرون حرم رو به گنبد ایستاده بودم. جمعیت باورنکردنی مردم تا نزدیکی های هتل آستانه، منتظر و مشتاق ایستاده بودند. فضای معنوی خاصی حاکم بود. من هم خوب حال عجیبی داشتم. داشتم به این فکر می کردم که آیا این گنبد جدید را امام زمان (عج) هم خواهد دید؟ یعنی این همان گنبدی هست که یک روز حضرت مهدی ارواحنا فداه نگاهش خواهد کرد. فاتحانه روبروی آن خواهد ایستاد و به خدمت عمه گرامیشان خواهند گفت که انتقام این همه مصائب و سختی های اهل بیت علیهم اسلام گرفته شد؟  و نور هدایت و عدالت بر جهان تابیده شد؟ راستی فکر کردید سلامی که حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف خدمت بی بی می ده چه شکلی هست؟ حتما خیلی ناز و شیرین و پرمحتواست. یعنی به نظرتون میشه که اون روز، من و شما هم زنده باشیم یا زنده بشیم و در سایه حضرت حجت، به بی بی سلام بدیم؟ آن روز جایتان خالی بود،‏ چشم هایم را بستم و کلی عشق بازی کردم. خیلی احتمال می دهم دیگر این گنبد تا عصر ظهور آن بهشتی روی برقرار باشد و آن روز به برکت شفاعت بی بی، ماهم از اصحاب مولایمان باشیم. خوب حالا اگر شما هم با من هم عقیده اید بیایید این دعا را با هم زمزمه کنیم:

اللهم کل لولیک الحجه بن الحسن، صلواتک علیه و علی آبائه،‏ فی هذه الساعه و فی کل الساعه، ولیا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و علینا،‏ حتی تسکنه ارضک طوعا، وتمتعه فیها طویلا،‏برحمتک یا ارحم الراحمین. 

اللهم اجعلنی من انصاره واعوانه‏ و الذابین عنه،‏و المسارعین الیه فی قضاء حوائجه و الممتثلین لاوامره و المحامین عنه والسابقین الی ارادته،‏ والمستشهدین بین یدیه، والمستشهدین بین یدیه،‏والمستشهدین بین یدیه



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مجنون ( شنبه 86/2/29 :: ساعت 8:49 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

محو در لطف خدا
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 31115
» درباره من

ماه مجنون
مجنون
هیچ از مجنون شنیده ای؟ کدام مجنون؟ مجنون لیلی دیگر! چه فرقی می کند؟ جزیره مجنون کش مجنون، قرارگاه پروازهمت و باکریها و هزاران مجنون دیگر. یا مجنون ادبیات، عاشق لیلی! واقعا چه فرقی می کند؟ من مجنونم! مجنون!

» آرشیو مطالب
بهار 1386

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب